Sunday, February 17, 2013

Ujian Bila Bercinta

setiap percintaan mesti akan ada ujian.. uhuh inilah ujian yang aku hadapai... bilamana kita suke kat org laen dan kite tak suke kat org yg rapat dengan kite (kite xamik dia jdi couple kite) so mula la timbul jeles kat situ.. aku sendiri pown x taw ape yg nak dijeles kan.. uhhu dah dengan secara langsung hubungan kawan itu tetiba tercalar disebabkan itu..

okeyh aku xtaw nak buat ape dh sekarang! please la... xpayah nk jeles2 aku nie lelaki yang serba kekurangan xencem dan xkacak.. ramai lagi lelaki kat luar sane lebih hebat dari aku nie...

penat aku dok fikirkan macam mne cara untuk aku selesaikan masalah nie...
ape yang perlu aku buat untuk memperelokkan calar tu??
adakah ini semua salah aku??
kenapa aku yang perlu lalui semua ini??
hebat sangatkan penangan percintaan ini??

oh my, aku jadi buntu hilang arah pikir masalah yang berlaku..
so kepada kawan aku tu yang la makin membesarkan luka hubungan kite sebagai kawan.. kite cubalah rawat kembali hubungan itu...!! uhuh k bai

1 comment:

  1. berkawan ikatan yg lebih kekal.

    smge ke jinjang pelamin. hehe.

    ReplyDelete