Friday, February 15, 2013

BroadBand Maxis

hai asalamualaikum semua... uhuhu rasenye lama gilakan x berblog nie uhuhu sebelom nie aku xde mood nk berblog.. dan sekarang tetiba ada semangat nk berblog nie, sejak dah menjadi seorang student semula.. tetiba semangat nk berblog itu datang..

huh dah 2 bulan aku jadi student perghh sebelom nie tersangat lah boan bila dudok hostel sebab xde tenet .. so skunk aku dah ada broadband.. kah kah kah..

dulu aku bukan maen lagi kutuk kelambatan line broadband.. kini aku sendiri yang pakai.. broadband menguji kesabaran aku.. dari sini mungkin aku bole belajar bersabar...

bukan ape takowt broadband nie kene hempas pulak dengan aku sebab lambat sgt hahaa

pape pown xde gambar yang aku nk post kali nie.. so tunggu entry akan datang yea... see u... muwwahhhhh

No comments:

Post a Comment