Friday, February 15, 2013

BahagiaNya Bercinta

hai.. setelah lame tidak aku menjalinkan perhubungan.. pada kali ini aku terasa amat bahagia bersama dia.. mungkin ape yang aku cari selama ini sudah jumpa.. aku berharap ia akan kekal selama-lamanye.. sebab bukan mudah untuk mengekalkan sesuatu perhubungan yang istimewa kerana ada sahaja halangan, ujian mahupown ganguan yang berlaku sepanjang perhubungan itu.. mungkin ada sahaja yang jeles, sakit hati atas kesenangan org laen.. aku mengharap sangat-sangat itu tidak berlaku..

mungkin ada yang dendam pada aku sebab aku tidak memilih dia... tapi perlu tahu kenapa aku tak memilih orang laen dan aku memilih dia yang sekarang ini.. sebab dia hampir sama dengan ex aku yang dulu..
itu la yang aku tercari-cari selama ini.. akhirnye aku jumpe orgnye.. walaupown aku takowt untuk melaluinya sebelom nie. tapi aku cube sedaya upaya dengan beraninye untuk cube bercinta semula.. dan aku kini telah pown melaluinya.. malahan kebahagiaan itu ada sebenarnye..

mungkin warna kulit kite berbeza.. tapi hati kita saling menyayangi... mungkin kita tidak sama tinggi tapi kita saling mencintai.. percaya antara satu sama lain itulah cara untuk menuju kebahagian.. jangan curang,, haruslah jujur dalam setiap perlakuan... kite sayang bie kie

No comments:

Post a Comment