Monday, September 10, 2012

Selamat Pengantin Baru

 بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

Assalamualaikum,, okeyh entry kali ni aku nak masukkan pasal satu majlis walimah akak sedara aku Khadija lebih mudah dipanggil ija.. Selamat pengantin baru moga kekal hingga akhir hayat insyallah..

majlis pernikahan yang berlangsung pada 7hb september 2012 pada waktu malam.. dengan sekali lafaz beliau sah menjadi isteri kepada raziy 


okey aku memang jeles nengok gambar2 yang askar2 tok wan nie masukkan, sebab aku xde pada hari tersebut... memang sangat nampak meriah .. perghh best laa.. sebab dah lame cucu tok wan nie xde yang bersanding kan... huh... 




















hahaa kekadang bila nengok orang berkahwin nie terasa jeles sangat2 ... dan terasa ingin berkahwin ... 
bila lah agaknya giliran aku kan.. xsabar pulak rasanye..










huh aku hanya boleh kongsikan gambar je.. sebab aku pown xde kat situ.. semoga gambar ini menjadi kenangan kepada si mempelai ...

Apa yang pasti aku mendokan mempelai kekal bahagia aminn....

k bai

1 comment:

  1. Selamat pengantin baru utk mereka ^^
    Dan tahniah sbb menang contest Hazwan Hairy

    ReplyDelete