Tuesday, July 24, 2012

SEKALI LAGI DIBERI AMARAN

assalamualaikum,
okey sekali lagi aku kene,, tak taw plak kan yang klw kat groupe fb xleh nk promote or pape laa hurmm dan aku diberi inbox seperti berikut


okeyy aku pown x heram mne pown ....
xpayah susah2 nak suruh aku belah dari groupe tu... ,, aku sendiri akan kuar dari groupe tue sendiri tanpa segan dan silu,, mintaa maaf lah banyak2 yew,,

pape pown terima kasih banyak2 atas bendA Ini.....

aku pown mcm nk tergelak pown ada lah ... ingat ape lah org nak inbox aku.. rupenye menatang niee. aduyaiiii,..,.

gelak sorg2 aku nengok...

malas aku nak layan benda nie...

No comments:

Post a Comment