Wednesday, July 11, 2012

Produk Malaysia "Ali Cafe"

Assalamualaikum...

8hari lagi sebelom ramadan, dah bersedia ke korang untuk menghadapi satu madrasah, satu sekolah yang dinamakan madrasah Ramadhan.. uhuhuhu yang mana padanya ada 3peringkat...

okey kite cite pasal ramadhan itu pada entry akan datang..

kali nie aku nak kongsi sikit pasal produk malaysia, humm kat mesir nie agak susah nak jumpe produk malaysia ada pown tapi x banyak la...

humm dan beberapa hari yang lepas aku ada beli satu produk malaysia nie iaitu "ALI CAFE"
hehehe btw harga xde lah mahal mne pown cume L.E21 je, convert kan duit malaysia bru dalam RM10


okey nie dia ALI CAFE mesir made in malaysia taw.... hehe xtaw la nape produck malaysia xbyk kat sini..
ape2 pown aku bangga jadi rakyat malaysia heeheh

rase2nye kalau lagi byk produk malaysia masuk kat mesir nie .. mgkin malaysia lebih dikenali lagi kowt...

heheeh okey lah nie je kowt kali nie.. jumpe untuk entry akan datang mengenai ramadan yea

2 comments: