Tuesday, July 3, 2012

Pasar Hussien a.k.a Khan Khalili

Assalamualaikum.......

kali aku aku nk carita sikit kat korang, nak kongsi sikit kat korang mengenai khan khalili atau pown student-student kat sini panggil hussien

okey aku pergi sane cume beli sikit-sikit barang untuk family , untuk kawan
tak banyak mane pown barang aku beli, tp ape yang aku nak dapat..

huh aku kuar umah jap 2petang perghhh suhu memang agak mencabar mase itu... dalam 37'c
tak tahan sebenarnye,, tahan taxi pastu aku terus je gerak ke sana, malas nak naek bus sebab panas, naek taxi ada air cond heheheee...... 45minit juga lah sampai sane sebab kesesakan jalan yang melampau.. habis duit bayar kat taxi uh...






sedikit gambar yang aku bole kongsi untuk tatapan korang begini lah keadaan pasar hussien kat sini orang sentiasa ramai, start buka saja orang dah berpusu-pusu datang...

hampir 3jam juga aku kat sini perghh memang penat nak mampus..
balik-balik umah je kepala pening.. mandi-mandi makan ubat terus tido..... tersadar sewaktu subuh dan terus lah update blog tercinta aku ini hehehe.......

ini je tok kali nie..... <3 <3 <3

2 comments:

  1. nakk piramid tuh...cantikk!! suka kumpul bnda2 dri oversea pdhal xp pn..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. untuk hery ada lah heehe tunggu je ea <3

      Delete