Tuesday, July 10, 2012

Kempen "JOM MINUM SUSU"





assalamualaikum.....

selamat pagi semua, hehee 9hari lagi kan sebelom masuknya RAMADAN, huh saje je aku kali nie nak memPromot kempen JOM MINUM SUSU hahaaa

aku dah siap-siap beli susu awal-awal, 
almaklumlahkan, kat mesir nie  masa siang panjang, jadi sehari akan berpuasa dalam 14 ke 16jam ..
jadi minum susu untuk memberi tegana lebih sikit, walaupown tak kuar umah.. tapi suhu kepanasan yang membuatkan keletihan yang memerlukan tenaga yang lebih dibulan RAMADAN..

hah nie dia SUSU yang aku beli



hehe susu NIDO nestle menjadi pilihan aku,
memang kalau minum susu kat sini .. susu nie lah yang menjadi pilihan aku

mesti rindu nak minum horlick, milo huhu kat sini xde jual .........

ape2 pown korang kene bersyukurlah dapat minum milo, horlick bagai tu kan,,,,

ok2 apa2 pown selamat BERPUASA untuk semua umat muslimin dan muslimat sekalian,
semoga puasa pada tahun ini lebih baik dan bermakna dari puasa yang lepasss.

No comments:

Post a Comment