Thursday, July 12, 2012

Contest MEGA2012 Hazwan Hairy

Assalamualaikum semua,

kali kedua rasanya aku join contes dari blog HAZWAN HAIRY
korg pown bole juge join contest nie klik nie BLOG HAZWAN HAIRY  mane taw nasib korang bole menangkan...




header aku : maksud disebaliknye , okey kenapa aku gune gambar aku sendiri ?? sebab bertemakan dengan tajuk blog aku HIKAYAT AKU so oleh kerana ini blog aku.. jadi aku mengambil keputusan untuk meletak gambar aku sendiri, dan kenapa aku namekan blog nie HIKAYAT AKU?? sebab aku suke kongsi kisah-kisah menarik , suke duka bersama para blogger sekalian, aku rasa seronok dapat berkongsi cerita dengan semua orang, walaupown kadang-kadang orang mungkin rase bosan dengan ape yang aku kongsi kan... aku peduli ape.. dh nie pown HIKAYAT AKU hehee .... ada aku kesah?? huh ape-ape pown aku x mengharapkan menang ke ape ke,, cume suka-suka je nie... sekadar menghilangkan kebosanan aku di mesir ini......

dan aku rasa korg memang patut join contest nie hadianya menarik taw...
antaranya :

HADIAH-HADIAH BERNILAI HAMPIR RM 220
Trofi  x1
Jam tangan lelaki /perempuan x3
Wang tunai rm10 x2
Wang tunai rm5 x1
Sijil Penghargaan  x5
Penanda buku khas x5
Penanda buku sponser x5

aku harap korang join lah contes nie bagi memeriahkan lagi contest nie ,,,

nk join klik nie BLOG HAZWAN HAIRY 

akhir sekali aku rase ,, aku dh memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan... okey doakan aku boleh menang yeaaa heeheh aminnn

 


2 comments:

  1. wahhhhhh!! terima kasih kie sbb sudi join contest ni...all the best tuk anda tau....nnti sma2 berkempen..hekhek....gudluck n tq sgt2 lg..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...

    GOOD LUCK!!!!

    Miss z tak ada FB,
    tapi miss z dah like header anda guna FB adik hehehe..

    Kalau sudi LIKE lah header miss z juga eh :)

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=470412479636177&set=a.470077823002976.115444.294357500575010&type=1&theater

    ReplyDelete