Friday, July 6, 2012

Buah kaktus

Assalamualaikum ...

kehadiran ramadhan makin hampir.. lagi beberapa hari je menjelangnya ramadhanKan adakah korang dah bersedia untuk melalui bulan ramadhan ini? tanya lah pada diri sendiri

kali nie aku nk cerita sikit lah mengenai satu buah nie,,, aku tengah duduk-duduk kat kedai jus buah,, pastu ternampak lah satu buah nie, aku ingatkan buah mengkudu, sebab memang sebiji macam buah mengkudu
aku pown heran juga laa , tak kan lah orang-orang mesir nie suka makan mengkudu,,,, eeeee pelik-pelik je,
pastu aku tanya lah kat membe aku .. buah ape tue.. dan dia cakap itu buah pokok kektus...

rupa-rupanye salah sangkaan aku...


huh korang nengok lah sendiri macam buah mengkudukan, hahaaa aku pown makan rasa buah nie,, rupa-rupanya sedap buah nie,,, manis dalam dia ada biji-biji macam ala2 buah naga...

huh,, dah 2tahun dok sini.. tu lah first time aku makan buah nie hahaa kelakar kan..
xsangka pulak dapat makan buah nie,,, yeyeee...

huhuhu..... agak-agak ada x buah nie kat malaysia ek?? ok nak try cari...

2 comments:

  1. msti manis kan buah ni...naknak..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah hery... manis ... dh lame dok sini bru first time makan hahha... ingat kan buah mengkudu heehehe rupenye bukan ahahaa

      Delete