Monday, July 2, 2012

AHMAD TEA a.k.a TEH LONDON

assalamualaikum....

tea tea tea huh kali nie aku nak kongsikan sikit mengenai nie satu teh nie, bukan ape sje je nie, sebab aku dengar citer teh nie teh nie kat hotel2 yang ada kat malaysia harga dia secawan RM15 ke RM20 .. agak terkejut aku dengar, macam xcaya pown ada gak..


okey nie la tea yang aku cakapkan... tak taw lah ada jual kat malaysia kew tak... tea nie aku belikan tok family dikampung halaman, kirm kat kawan je...

huh kalau aku beli tea nie banyak2 pastu bole lah buat bisnes kat malaysia nnti hahaa...
nnti xpayah lah korg nk menghabiskan duit RM15 semata2 nk minum secawan tea..
datang kedai aku seringgit je hahaaa

ape-ape pown aku kat sini memang selalu minum tea nie... sebab harga dia sekotak baru L.E20 di convert kan duit malaysia dalam RM10 jee... dalam dia ada 100uncang...

huh murah kan.. kalau jual secawan RM15 perghhh untung besar aku hahaahaa

okey laaaa nk buat air tea nie hahaaa ... korg try la cari kat kedai2 malaysia ..rasenya ada jual kowt...

1 comment:

  1. kalau sesiapa nak beli Teh Hijau Ahmad Tea secara online boleh order kat blog saya..harap tuan blog tak kisah saya datang promote dekat sini,hehe... [Menjual Green Tea Ahmad Tea]

    ReplyDelete