Tuesday, April 3, 2012

~Youtube Pagi nie~

okeyh xtaw dan mengapa tetiba aku suke dengar lagu nie.. sungguh dan amat bermakna kowt... okeyh kalau aku suke layan lagu-lagu macam nie bukan bermakna aku nie jiwang yea.....
humm entah lahh seorang lelaki yang suke menyelami makna lagu itu dengan lebih mendalam.. ermm ape yang sesuai untuk digelarkan tuk lelaki itu ek??? huh korg lah sendiri yang perlu bagi jawapan ea....

okeyhh video youtube yang aku pilih ini adalah laaaa.... dari nirwana band - sudah cukup sudah


entah la ek... kalau aku dengar lagu nie.. memang 10kali dengar dalam sehari pown x bosan huh.. mgkin ada beberapa perkara yang mengigatkan aku bila dengar lagu nie... ape2 pown setiap org ada masasilam sendirikan..so korg mesti paham ... perghhh kadang2 dah macam drama pown ada kan hehe... so korg enjoi lah with this song yeaa...... hoyeah hoyeah...

No comments:

Post a Comment