Tuesday, March 27, 2012

~STALK PROFILE BILE AKU RINDU KAN KAU~

huh.... semua org pernah buatkan.. stalk profile FB korg punye EX ... termasuk lah aku.. entah lah kenapa sebenarnye kite perlu untuk stalk profile dia... tp bile dah nengok atleast dapat kurang kan rindu.. mgkin xde johod antara kite kan.. xpew yang penting kite masih kawan .. okey kahas untuk si dia.. dgr lah lagu nie okey...
tetiba macam ada kene mengena je lagu nie ngan aku... uhuhuhuhu



 Ooh... Ini kisah sedih ku
Aku mengharap kan
Sesuatu yang tak pasti

Disaat kau disisiku
Hidupku terasa indah
Hidupku penuh
Warna warni
Seperti pelangi

Ku akui ku rindukanmu
Saat kau tiada di sisi
Hancur hatiku
Bila kau Sudah berpunya...

(chorus)

I stalk your profile when I miss you
Tengok semua gambar you tanpa jemu
I stalk your profile when I miss you
Adakah kau juga memikirkan ku

Semua gambar-gambar you bersama si dia
Dalam captionnya kata mu aku cinta dia
Reaksi ku meluat sedih pun ada
Memang kau ini player tapi malangnya
Ku mahu kau Jua..

(Repeat chorus)

Bridge:
Kau seolah memberiku harapan
Disaat sunyi rasa kesepian
Kau seolah memainkan perasaan
Ingin ku membenci mu tapi aku yang
Tak tahaan
 
aku nak kau nyanyi lagu nie boley x????? please....  

1 comment: