Sunday, February 12, 2012

~Rindu Sangat Kat Awak~

hummm tak taw la kenapa, tetiba aku rindu sangat2 kat kau saat pertama kali kite jumpe sampai hari-hari terakhir kite jumpe uhuhuhu memang aku rindu saat-saat itu, memang sebenarnya aku kalau boleh aku tak kite berpisah, kalaw kau baca luahan hati ini, saat aku tulis luahan ini sambil dengar lagu OMBAK RINDU mengalir air mata ini, entah laa mcm mane lah kite boleh kenal kan sampai skunk aku tak boleh lupa saat pertama kite jumpa, kite berbuka bersama, dan pertama kali kite berkaroky bersama, arghhh memang aku sangat-sangat tak boleh lupa.. dan aku harap-harap kau gembira dengan pasangan kau sekarang dan harap kite boleh berkawan seperti biasa lagi... dan untuk pengerahuan kau aku memang xboleh lupakan kau!!! aku memang dah agak benda macam nie akan berlaku, tapi sebenarnya aku xsedia untuk melalui semua ini dan aku tak nak lalui semua ini ,,perpisahan memang perit,, dan bila aku baca blog pada entry yang lepas, aku nengok kau dah padam cerita yang kau tulis tetang aku... kenapa??? mengapa?? sebab apa?? terkilan aku bile nengok... dan bile aku komen distatus kau sekarang jarang dah kau nk balas,, klw blas pown macam nak tak nak jeee,, sedih aku taw x... tapi aku tetap komen tetap tweet aku sebab aku rindu kat kau, aku selalu nengok fb kau gambar2 kat fb kau, sebab gamba2 kau dalam laptop aku dh xde.. kau pown tahu laptop aku hilang ,,, humm dan jika aku rindu aku dengar suara yang kau nyanyi dan aku ada upload di youtube.. itu adalah antara ubat rindu aku pada kau..... mungkin kau sunyi tanpa aku,, dan kau jumpa orang yang lebih baik dari aku, lebih hensem dari aku dan semua lebih dari aku,, tapi tak apa,, aku terima saja keputusan kau dan aku mengharap kita boleh bersama semula ,,,tatkala aku dengar semua lagu2 yang pernah engkau dendangkan engkau nyanyikan time di wonderland,,, buat aku menangis sendirian entah aku x pernah merasa sebegini,,, sedih sangat-sangat aku rindu kau sangat sangat sangat,,, kalau kau baca entry aku nie baca lah dalam hati dan kenanglah kenangan kite dulu2 sewaktu kita mula2 kenal dan sampai sekarang ,,,, miss u beb


mesti kau ingatkan gambar yang kat atas nie.. time nie kite buka puasa sama-sama huhuhu xbyk dh kenangan yang aku simpan sebab semuanya hilang bersama laptop... tapi kenang kite bersama aku tak akan pernah untuk lupakan,,,  masih aku tanam semua nya dalam ingatan dan aku pown mengharap engkau juge begitu..
ok lah sampai sini saja la luahan hati aku pada kau,, byk lagi sebenarnya ingin aku luahkan tp.... makin aku luahkan makin sedih hati ni,,, mengalir air mata ini...........

No comments:

Post a Comment