Thursday, January 19, 2012

~Setelah 2MINGGU x bukak~

hah assalamualaikum wbt kali nie x lupe bg selam hahahaa ok entry minggu nie adalah...... nengok gambar bawah nie dulu yeaaa


ok nengok kat atas uh page fb aku kn hahaa.... bkn pe cume nk tunjuk begini lah selepas 2minggu x bukak akibat exam ..... aku x seHOT mcm korg hari2 berpuluh2 yang add..... aku nie org biasa jeeee.... hummm org yang xpandai tp bijak,,, yang yang xbaik tp alim... lebih kurang mcm uh laaaa korg kene faham2 sendiri lah yea....

ok sepanjang 2 minggu uh memang keras gile dan kaku nk mampus sbb dh biasa bukak fb an... tp bile diperintah berkurung perghhhh x tahan beb... tp tetap bertahan dan akhirnye berjaya .....

dan ramai org cakap nape cuti FB tp xcuti TWITTER dan jawapan aku adalah... AURA TWITTER X SEHEBAT AURA FB. tu jeee
pendek je jawapan aku... dan korg klw ada twitter follow lah aku ea.. @aki91_sem

ok sepanjang peperiksaan perghh aku mmg lah mcm jdi org xtentu arah xtaw nk buat ape...
dan bile menjelang paper yang pertama perghhh aku semangat nk g exam dan berdebar lak uh... kencing byk kali... nk terberak pown ada hahaaaa.... dia punye berdebar sampai mcm uh rase huhuhu

dan akhirnye aku menjawab dengan baik nye... dan dengan seterusnye.. cume pada paper last jeee... agak payah dan soalan membunuh aku puuuuhhhh,,, nie memang betul2 membunuh.. ape2 pown aku dh berusaha.. dan aku juge kene berdoa dan bertawakal... insyallah dengan doa semua berjaya lah dengan cemerlangmye

hurmmm ok dh xde pape kowt kali nie.. sampai sini je lah kali nie
ape2 pown korg doakan aku nie yea.....
see u soon.... muuwwahhhh wassalam

No comments:

Post a Comment