Sunday, January 29, 2012

~28 januari 2012~

assalamualaikum semua!!!
okey ari nie tetibe aku rajin nk hupdate blog ...
bru lepas nengok ajl26 kah kah kah nengok on9 jaa beb ka asyik tv
hummm ok klw korg nengok tarikh kat atas mesti plik kan...
bukan ape2 pown cume tarikh aku pergi book fair (CAIRO INTERNATIONAL BOOK FAIR) huh penat berjalan time uh
byk gilewww buku rambang mata aku..


ok gambar yang kat atas nie disenap sebelom masuk kedalam time ngah beli tiket masuk..
nak masuk ke dalam x mahal pown kene bayar.. cume buku2 nye je ada yang mahal
n ada yang murah.....


antara dewan yang aku masuk.. hummmm dewan arab saudi perghhh memang grand gilew kat dalam dia
byk2 buku kat sini best masuk sini n ada masa aku nk pergi lagi
hummm kite nengok2 buku,, bile ada duit beli laaaaa hihi
btw book fair nie akan ada tiap2 tahun insyallah tahun laen aku akan borong

hihihihihi


ramai org kan kat sini
masing2 memborong buku2 sbb time nie la buku2 murah...

 ok nie antara buku yang aku beli di temat saudi ..
huh bahasa melayu kn?? bukan ape ada bahasa arab, inggeris dan bahasa2 laen, tapi aku pilih bahasa melayu atas sebab senang aku nk faham dan cepat.

humm buku yang aku tenggah baca skunk nie kaler hijau uh WANITA YANG PALING BAHAGIA DI DUNIA hummm best buku nie ayat dia power gileww buat aku cinta kat buku nie

hahaaaaa yang warna hitap tue aku belum baca lagi,,,, akan datang aku baca yeaaa hahaaaaa
ok2 sampai sini je dulu... jumpe lgi yeaa ahahaaaa

No comments:

Post a Comment