Sunday, September 18, 2011

| s.e.m.i.n.g.g.u.s.u.d.a.h.b.e.r.l.a.l.u |

assalamualaikum hummm dh lame kie dh update blog nie kan, humm mmg dh lame gilewwwwrrr, ramai dh sgt pembaca setia kowt tanya nape x update blog??? ,,, kie x jwb pown.. cumw nk bg taw laa sori sgt2 yeww mgkin byk sangat kowt problemnye,,, humm hari nie kie pown teramat bosan bile di tinggal kn sesowang kat umah nie.. kwan2 laen semua sudah keluar ada urusan masing2 ,, kie dh siap masak tnggu diaorg balik n makan same2 ,,,
uwaaa sudah seminggu kie tinggal kn msia rindu masih lagi terasa ,, sedih bile teringatkan kenangan2 manis
yang pernah dilalui bersama2 keluarga ,, kwn2,, dan dgn org2 yang mengenali kie,,
ada yang kie x bg taw yg kie berangkat pada ahad lepas 11sep... n ada yg kie cll sedih2 time berckp.. mcm2 laa ada yang x leh nk berkata2.. mmg amat menyedih kan,,,,, humm bile sampai jewp sini masih lagi terasa kekoknye duduk di negara org seperti mcm x pernah sampai kesini.. mgkin lame sgt bercuti kowt..

kie pown skunk ngah cube menenangkan diri agar dpt kurang kan rindu nie....
sbb masing merindui semua org yang ada kat msia uh,,,
hummm walaupown dh seminggu kie dekat mesir nie tp msih lagi merindui diaorg..


keluarga yang amat kie rindui,,,,, dh lme rasenye time raye pakai baju sepesen mcm nie... hummmm n this year baru dpt mcm nie.. n tahun depan kie dh xde lah nk pakai same mcm nie sbb tahun dpn kie xberaya di msia ,,,, nk merasa beraya di mesir nie pulak......

byk gilewrr la kenangan2 bersama kawan2 kie hummm lau nk letak gambar kat sini pown mmg penuh n byk hummm xpew2 nk nengok lebih korg bukak je fb kie yew http://www.facebook.com/dasukidarwis hummm byk pic2 kat sini klik je nk nengok yg mne tp jgn lah copy plak yea... humm ok lah nnti ada mase kie sambung lagi kisah2 kie nie... lapooo pewut nie doa kan kie kat sini dipermudahkan urusan yea,,, rindu kat semua sedih bile di ingat2 kan uhuhu ok ... jumpe lagi sekian....!!1

2 comments:

  1. biase lah tu rindu bila dh dok jauh2 ni.. akak pon dlu blaja jauh2 asyik rindu kluarga je

    ReplyDelete
  2. kan..... tp kdg2 rase mcm nk nangis jewp... tp lelaki kan xkn nk nangis kan uhuhuhu......... ape2 pown semangat kene kuat.... uhuhu

    ReplyDelete